UKK

Usein Kysytyt Kysymykset

Mikä hiustenpituus minun tulisi valita?

  • Valitse lyhyet jos hiustesi latvat ovat leukalinjan yläpuolella
  • Valitse keskipitkät jos hiustesi latvat ovat olkapäiden yläpuolella, mutta leukalinjan alapuolella
  • Valitse pitkät jos hiustesi latvat ovat lapaluiden yläpuolella, mutta olkapäiden alapuolella
  • Valitse extrapitkät jos hiustesi latvat ovat lapaluiden alapuolella

Miksi Timman kautta ostetut ajat ovat listahintoja edullisempia?

Timman edullisempiin hintoihin on monia syitä. Palveluntarjoajat ilmoittavat Timmaan aikoja, joita heillä on tyhjinä lähipäiville. Nämä ajat jäisivät suurella todennäköisyydellä muuten tyhjiksi aiheuttaen tulon menetystä palveluntarjoajalle. Lisäksi Timman kautta varatut ajat maksetaan etukäteen, jolloin tapahtuu huomattavasti vähemmän tulonmenetystä aiheuttavia peruutuksia. Timma säästää myös palveluntarjoajan aikaa, kun hän voi maksun vastaanottamisen sijasta valmistella seuraavaa asiakasta varten.

Haluan siirtää Timman kautta varaamaani aikaa.

Mikäli haluat siirtää Timman kautta varaamaasi aikaa sinun kannattaa ensin ottaa yhteyttä palveluntarjoajaan, josta varasit ajan. Suurimmassa osassa tapauksista he voivat vaihtaa aikasi suoraan toiseen. Mikäli tämä ei onnistu ota yhteyttä info@timma.fi.

Haluan perua Timman kautta varaamaani ajan.

Kampaamo-, kauneus-, ja hieronta-alan ammatilaisille peruutetut ajat aiheuttavat suuren tappion, koska erityisesti viime hetkellä peruutetuille ajoille he saavat harvoin uusia asiakkaita. Tällöin he käytännössä menettävät koko tämän palvelun hinnan. Koska Timmassa maksetaan palvelu etukäteen, syntyy vähemmän peruutuksia ja näin ollen pystymme tarjoamaan edullisempia hintoja.

Esimerkiksi sairastapausten tai henkilökohtaisten syiden takia aika täytyy tietysti joskus perua. Tässä tapauksessa pyydämme ottamaan yhteyttä palveluntarjoajaan ja sopimaan ajan peruutuksesta, sekä mahdollisesta rahojen palautuksesta. Palveluntarjoajamme ovat hyvin ymmärtäväisiä ja asia saadaan heidän kanssaan varmasti sovittua kumpaakin osapuolta tyydyttävällä tavalla.

Palveluni peruuntui Timmasta tai palveluntarjoajasta johtuneesta syystä.

Joskus käy niin että palveluntarjoaja sairastuu tai Timman järjestelmässä on tapahtunut virhe ja et saa ostamaasi palvelua. Timmassa tämä on hyvin harvinaista, mutta mikäli näin käy palautamme rahasi kokonaisuudessaan. Mikäli syy on johtunut palveluntarjoajasta he ottavat yhteyttä Timmaan, muissa tapauksissa ota itse yhteyttä info@timma.fi. Mikäli ajan peruuntuminen aiheuttaa sinulle haittaa (Esimerkiksi jos olet jo matkustanut paikalle), kompensoimme menetystä tapauskohtaisesti lahjakorteilla.

Voinko poistaa maksukorttini tililtä?

Maksukortti liitetään tiliisi, jotta sinun ei tarvitse syöttää korttia uudelleen seuraavaa ostoa tehdessä. Monet asiakkaamme myös ostavat aikoja julkisilla paikoilla esim. busseissa tai junissa, joissa maksutietojen syöttäminen koetaan epäturvalliseksi. Käytämme maksukorttitietojen tallennukseen ja maksujen veloittamiseen Stripe-palvelua, joka on PCI-sertifioitu ja kansainvälisesti luotettu maksunvälityspalvelu. Me Timmassa näemme maksukortista ainoastaan neljä viimeistä numeroa sekä voimassaoloajan.

Miten poistan Timma-tilini?

Kuluttajana sinulla on oikeus vaatia tilisi poistoa järjetelmästämme. Mikäli haluat poistaa tilisi ota yhteyttä info@timma.fi niin poistamme tilisi.